GSi Care

Tuesday, June 23, 2009

Keajaiban Golden Sorokina



" Saya mengalami keguguran rambut sejak 1997 , semakin hari kepala saya menjadi semakin botak. Saya pernah memakan makanan kesihatan lain, tapi tidak menjadi. Saya telah diperkenalkan dengan produk Golden Sorokina dari GSI. Jadi saya mencubanya sebagai makanan tambahan sahaja, apa yang mengejutkan saya adalah berlaku perubahan kepada rambut saya. Ia semakin " hidup" dan anak rambutnya semakin banyak, jadi saya terus memakan Golden Sorokina untuk mengembalikan kesuburan rambut saya . Saya harap ia akan kembali seperti sebelum ini"






























Gambar belakang dan depan , licin tiada anak rambut (roma )






















Selepas makan 2 minggu , ada sedikit perubahan (roma tumbuh )




















Selepas 3 minggu , bahagian belakang tidak berminyak lagi. Anak rambut sudah mula tumbuh. Sudah nampak "pusar" rambut.


























Selepas 3 minggu lebih, pusar makin jelas.



Jika anda ada mengalami masalah rambut, cubalah makan Golden Sorokina.. belum cuba belum tau. Kosnya bukan mencecah ribuan... mini pack cuma RM 30.00 dan harga 1 botol hanya RM 129.00 . Golden Sorokina adalah yang terbaik untuk anda.

Daftarlah sebagai ahli sekarang dan dapatkan 2 botol Golden Sorokina . Bayaran AHLI hanya RM 250.00 sahaja.



Sila hubungi 014-849 6228

atau emel ke sitirahmah1611@gmail.com



posted by Siti MY0079420 at 6:39 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home